Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

duminică, 6 februarie 2011

Dumnezeu e prezent in numele noastre


Desi nu cred in zodii sau in talcuirea viselor, in semnificatia numelor tind sa cred. Si spun asta pentru ca in familia mea semnificatia numelor noastre are un sambure de adevar. sau poate ca mai mult...
Bogdan - darul / cadoul lui Dumnezeu.
...intr-adevar, sotul meu mi-a fost daruit de Domnul. Nu pot sa cred altfel, avand in vedere trecutul nostru...si rugile mele...ale noastre...
Anca - Dumnezeu a binecuvantat.
...pentru ca in momentul in care mama a ramas insarcinata cu mine, si nici un medic nu mi-a dat sanse ca m-as putea naste sanatoasa, parintii mei s-au increzut in Domnul, iar eu m-am nascut perfect sanatoasa, atat fizic cat si psihic. Deci ... Dumnezeu a binecuvantat!
Matei - dar de la Dumnezeu
...dupa rugi indelungate, Domnul ne-a daruit un fiu, la momentul potrivit...in cel mai potrivit moment...

Niciun comentariu: