Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

marți, 11 octombrie 2011

Leapsa

Am primit aceasta leapsa de la Mariana . Multumesc! :)

Filmul pe care l-ati vizionat de cele mai multe ori:

Dirty Dancing si A walk to remember ... nu stiu pe care l-am vazut mai des :P

Anotimpul preferat:

Toate imi plac. Fiecare are frumusetea lui care ma incanta. Dar daca e sa aleg unul, cred ca as alege primavara.

Unde mergeti vara asta:

In vara asta am fost la mare.

Cartea pe care o iubiti cel mai mult:

Biblia.

Serialul la care va uitati cu placere:

The Vampires Diaries :D

Aveti ticuri verbale? Daca da, care sunt?

Nu stiu...poate ca am, dar nu-mi dau seama. Pentru ca de obicei, daca am un tic si sunt constienta de asta, incerc sa "scap" de el.

Daca ar fi sa va descrieti in 3 cuvinte...

Femeie, sotie si mama :D

Orasul in care v-ar placea sa locuiti

Mi-ar place sa stau la tara, intr-un sat linistit cu multi pomi si multa verdeata. Dar momentan visez la asta...stam inca in chirie.

La ce ora v-ati trezit azi si de ce?

M-am trezit la 6:30 sa-i fac lapticul lui Matei si apoi sa "trebaluiesc" prin casa.

Fumati? Daca da, ce tigari preferati?

Nu fumez, Slava Domnului!

Ce gen de muzica preferati?

Imi plac toate genurile, dar cand aud muzica populara ardeleneasca, mai ales cea de joc, imi dau lacrimile de drag!

Formatii pe care le recomandati

Cindrelul Junii Sibiului
:P

Leapsa o trimit mai departe primilor 2 cititori, oricare ar fi ei.
Multumesc Mariana!

Niciun comentariu: