Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

joi, 21 ianuarie 2016

Yarn Along

Imi place sa citesc si sa crosetez, si atata vreme cat imi permite timpul si copilasii mai crosetez cate un rand din ce am inceput, iar seara si in zilele de sarbatoare incerc sa ma incarc sufleteste din randurile cartilor pe care le citesc.
Aceasta idee de a posta in fiecare miercuri ce citim si ce crosetam/tricotam vine de aici. Si pentru ca mi-a placut tare mult ideea, m-am hotarat sa particip si eu la aceasta provocare.


Acum am pe noptiera o carte care mi-a captat atentia din momentul in care am vazut-o in mainile sotului: Despre Preotie, scrisa de Sfantul Ioan Gura de Aur, Sfantul Grigorie din Nazianz si Sfantul Efrem Sirul.
De cateva zile am inceput doua perechi de sosete, una pentru mine si una pentru sot. E un fir gros si se lucreaza usor.

2 comentarii:

Taniuşa Corcoduşa spunea...

Spor la crosetat! O seara minunata sa aveti!

Anca spunea...

Va multumesc! Asemenea!