Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

miercuri, 10 februarie 2016

Jurnalul unei femei simple - 5/2016

Taniusa ne gazduieste jurnalele.
Pentru azi ...
Miercuri, 10 februarie 2016.

Afară... 
Comparativ cu ziua de ieri, azi a fost mult mai rece. A bătut vântul mai oată ziua și a mai și plouat. O zi numai bună de stat în casă.

Ieri...
O zi cu mult soare, cu vreo 15 grade, perfectă pentru stat afară. Copiii au profitat din plin de vreme și s-au jucat în voie prin curte, au desenat cu cretele și ne-am plimbat. Filip a prins și el gustul plimbărilor zilele astea si nu-l mai puteam baga în casă la somn... Cum a început să meargă singur de aproape o lună, pentru el totul e nou la plimbările astea. Ne-am și distrat...stătea minute bune în fața gardului care-l despărțea de găini și le privea nemișcat, fiind atent la fiecare mișcare de-a lor. :)
În plus, ieri a fost și ziua de naștere a mamei...era musai să fie o zi minunată!

Mă gândesc...
Că i-aș croșeta lui Filip o caciulă de primăvară și-mi trebuie fire. Sper să reușesc mâine să cumpăr.

Sunt recunoscătoare...
Că nu s-a îmbolnăvit și Filip. E de-ajuns că am fost noi, mai toți răciți...

În bucătărie ...
De dimineață ne-a răsfațat soțul cu clătite americane de post cu dulceață (un deliciu), iar copiilor le-am luat și iaurt de băut. Au avut și ei burticile fericite. :))
Iar la amiaz am făcut legume la cuptor cu mirodenii și mazăre.
La cină ne-a răsfățat mama cu un compot de mere, făcut de ea.

În casă...
Copiii încă nu au chef de somn. Și îi mai las să se joace puțin...că doar e vacanță!

Meșteresc...
Am terminat și șosetele pentru Matei. Acum continui de croșetat la o vestă tot pentru Matei, pe care am început-o în toamnă, dar n-am mai reușit s-o termin... Vorba mamei...pâna o termin îi va fi bună lui Luca, nu lui Matei. :)) Asta e partea buna cand ai copii de varste apropiate. Rămân hainele de la cel mare celor mai mici. :P

Citesc...
Mica Biblie

Sper...
Să fiu mai destinsă, mai relaxată...din păcate copiii simt când nu e așa....și nu-mi place asta. :(

Am învățat...
Că starea noastră de spirit influențează foarte mult acțiunile noastre.

Ascult...
Joacă de copii.

Un lucru preferat... 
Primăvara...e anotimpul meu!

Un citat...
Bine este să faci voia lui Dumnezeu. - IPS Irineu, Arhiepiscop de Alba-Iulia.

O poză/ mai multe...  







Multe împliniri și fericire vă doresc!

8 comentarii:

anca spunea...

:) ce pictori minunati si dedicati:). Ce noroc ca va puteti juca in voie afara:) Clatite americane nou ne face fratele meu cand vine in vizita aproape de fiecare data:)

Anca spunea...

Da! Luca este foarte talentat la desen. Foarte! Si iubeste foarte mult cartile in general. Matei in schimb are inclinatii inspre matematica. El coloreaza cand e plictisit... :D

Ana spunea...

La multi ani cu sanatate , mamei tale! frumoase desene!

Gabriela Graur spunea...

La multi ani mamei tale ! Imi place cum scri ! Te asteapta o leapsa pe blogul meu ! Multumesc ! Imbratisari !

Anca spunea...

Mulțumesc!
Da! Baietii mei deseneaza foarte frumos, chiar daca sunt inca mici.

Anca spunea...

Mulțumesc!

Luiza spunea...

Mmm, clatite americane! :)
La multi sanatosi si luminosi ani mamei tale!

Anca spunea...

Foarte bune, intr-adevar!
Multumesc de urari!