Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

joi, 28 iulie 2016

Un nou început

Scriam la un moment dat despre noi începuturi care urmam să le trăiesc anul acesta. Dar nimic nu avea să mă pregătească pentru un astfel de început...să trăiesc fără tata. TOTUL s-a schimbat. Absolut totul! Toate planurile și speranțele s-au năruit într-o secundă. Am fost întrebată zilele trecute de nenumărate ori ce vom face (eu cu Bogdan). Răspunsul a fost același de fiecare dată...NU STIU! 
În ultimii cel puțin patru ani ne-am luptat (uneori și cu morile de vânt) și ne-am sacrificat pe noi și copiii în diverse moduri ca în acest an să reușim să ne împlinim visele. Mai multe... Și am ajuns în momentul de față, când totul s-a schimbat într-o clipă, în care nu știm ce vom face. E foarte complicată situația și greu de explicat. Dar, pe lângă durerea pierderii suferite, mai sunt multe multe regrete și reproșuri personale, ale mele, mama...scumpa de mama...care urmează dimineață să fie operată a cincea oară...la a treia recidivă...care are sufletul frânt în multe multe părticele, plus un trup care n-o mai susține...
În mintea mea sunt milioane de gânduri în secunda asta...
Noi trebuia să ne bucurăm în perioada aceasta...să ne mutăm la casa noastră... să ne bucurăm de rezultatul atâtor ani de muncă și sacrificiu ai lui Bogdan...să înceapă o perioadă frumoasă din viața lui, a noastră...eu să încep din nou serviciul, într-un loc total diferit și nou...copiii să meargă la o altă grădiniță...Filip la creșă...
Dar noi suntem în punctul în care habar nu avem dacă se va mai împlini ceva din ceea ce am sperat, în punctul în care sperăm că mama va trece cu bine peste operația de dimineață și că riscurile explicate de medici să rămână la faza de riscuri și nu situații, în punctul în care noi organizăm un parastas de ziua lui Luca, un copil care nu înțelege de ce ”moșu” stă așa de mult la Dumnezeu...și multe altele...
Nu știu...acesta e răspunsul pe care îl dau la întrebările despre ce va fi cu viața noastră...nu știu!
Mie personal mi-au rămas doar rugăciunile către Dumnezeu...Și mă las în mâinile Lui...
Eu nu mai pot...

15 comentarii:

anca spunea...

Oh draga mea... Doamne ajuta sa fie bine.operatia si.dupa mamica ta sa se simta bine, Maicuta Domnului.sa i fie aproape. Imbratisari

Jurnal cu flori spunea...

Dumnezeu sa ti dea putere sa treci peste toate! Doamne ajuta! Imbratisari, Ioana

Anca spunea...

Multumesc!

Anca spunea...

Multumesc!

Laura spunea...

Veti gasi puterea de a continua!

Anca spunea...

Sunt convinsa, Laura! Vom avea putere de la Dumnezeu! Doar ca e asa de greu!

Taniuşa Corcoduşa spunea...

Anca Maica Domnului si Sf Luca al Crimeii sa ii ajute mamei tale la operatie iar voua la toti sa va dea Dumnezeu mingiiere, ce nu stim noi, El le stie pe toate... toate greutatile si nestiinta ce va fi si cum va fi pe viitor sa ii le dam in miinile Lui sa faca cum stie El mai bine pentru toti.
O imbratisare si de la noi pentru voi.
Dumnezeu sa il ierte pe tatal tau si sa il aseze in gradina Sa cu cei drepti!
Pace si migiiere de sus.

Anca spunea...

Multumesc pentru ganduri, Tania!

Ana spunea...

trebuie sa poti! pentru copii sii pt voi! sper din suflet sa fie bine mamica ta ,sanatate,curaj si Doamne ajuta!

Claudia spunea...

Anca, sa va aline Dumnezeu prin Sfintii Lui! Te inteleg atat de bine. Eu trec cu tata prin a adoua recidiva de cancer si acum e foarte grav. Dar la Dumnezeu nimic nu e cu neputinta! Lasa.te in voia lui si multumeste pt tot! Va veni ziua cand vei intelege rostul a tot ceea ce traiesti, dar lasa-ti timp, fii rabdatoare, atat cat poti! Te strang in brate strans de tot!

Anca spunea...

Multumesc de incurajati, Ana!

Anca spunea...

Multumesc, Claudia! Exact asta mi-a mai ramas de facut. Sa ma las in voia Lui! Chiar azi ii spuneam lui Bogdan exact acelasi lucru...iar peste vreo doi ani vom rade de noi cei de azi. Grija si planul Lui e mare...doar noi suntem mici si nestiutori.
Te imbratisez cu drag! Multa sanatate!

Loredana spunea...

Multa putere va doresc, sa treceti cu bine peste toate incercarile!

Anca spunea...

Multumesc, scumpo! Tu stii bine cum e!

Anonim spunea...

E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
*Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
*Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
*Dacă doriți să tratați infertilitatea.
*Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
*Dacă vrei o vrajă de promovare.