Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

duminică, 4 septembrie 2016

Jurnalul unei femei simple - 9/2016

Taniusa ne gazduieste jurnalele.
Pentru azi ...
Duminică, 4 Septembrie 2016, ora 22:35

Afară... 
E noapte și liniște. Azi a fost o zi plăcută. De dimineață am fost la biserică, apoi am lenevit mai toată ziua, iar băieții au fost cu bicicletele și s-au jucat Păcălici. Seara am avut un moment foarte plăcut cu Filip. Îmi prindea fața în palme, mă privea atent cu un zâmbet mare cât inima lui plina de fericire, mă pupa, mă strângea strâns în brațe, repetând în continuu „Mama! Mama!” A fost ceva de vis.

Zilele trecute...
Am intrat într-o perioadă mai puțin plăcută...Bogdan a rămas temporat fără slujbă. Nu va fi foarte ușor, dar nădăjduim că va fi bine. Vorba aceea: „Un necaz nu vine niciodată singur!”
Oricum, treabă este foarte multă prin gospodărie și grădină. Așa că n-o să ne plictisim!
Joi am făcut dulceață de piersici din grădina noastră. Anul acesta au fost foarte foarte multe fructe în livada din grădină. Piersicii s-au rupt la propriu din cauza greutății, iar părul din curte arată ca o salcie pletoasă.



Mă gândesc...
Mai bine spus visez, la cum va fi după ce ne vom muta...unde ne vom muta. De ce mai avem nevoie. Oricum, de un pat suprapus pentru băieții mari avem nevoie. Nu mai au loc in același pat și deseori îl găsim noaptea pe Luca adormit pe jos. Se trezește și se pune pe jos...nu mai are loc „de picioarele lui Matei.”

Sunt recunoscătoare...
Pentru sănătate.

În bucătărie ...
Ciorbă de cartofi cu carne, pui la cuptor cu legume, plăcintă cu mere.

În casă...
Dorm toți. Și normal la ora asta! Numai bufnița de mine e trează. :D

Meșteresc...
Vreau să termin vesta pe care am început-o de aproximativ un an, pentru Matei, care cred că-i va fi potrivită lui Luca acum. ;P Apoi vreau să croșetez un fular pentru mine și șosete, multe șosete pentru familie.

Citesc...
Bloguri.

Sper...
Multe! Speranța moare ultima!

Am învățat...
Că eu sunt cea care trebuie să am cea mai mare grijă de mine.

Ascult...
Liniștea nopții. Și ventilatorul laptop-ului.

Un lucru preferat... 

Covorul de frunze cazute toamna din copaci, castanele coapte și focul în șemineu. Dar mai am puțin de așteptat.

Un citat...
Credința fără fapte e moartă.

O poză/mai multe...
Făcute la socrii, undeva pe lângă Cluj




Să aveți zile senine!

Niciun comentariu: