Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

miercuri, 11 august 2010

A trecut multa vreme...


A trecut multa vreme de cand n-am mai scris nimic pe blog. Si asta nu pentru ca am renuntat la el, ci pentru ca nu am avut prea mult timp liber si, sincera sa fiu, nici dispozitia necesara.
Oricum, in ultimul timp s-au petrecut multe in viata mea: am avut nunta (mai bine zis petrecerea, pentru ca eu consider nunta momentul casatoriei, iar asta a fost anul trecut), am fost plecati cateva zile la munte (Busteni si Sinaia), am inceput sa ne gandim la o metoda de a investi banii primiti la nunta, dar mai ales...a inceput sa miste minunea din burtica. A!!! Si ca sa nu omit asta cumva: e baiat! Exact ce ne-am dorit noi.
In rest, toate isi au acelasi curs...dar in curand lucrurile sper ca se vor mai aseza la locul lor, odata cu mutarea mea definitiva la Cluj. Dar asta numai cu voia Domnului!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Bine ca esti bine :) Chiar ma intrebam ce-i cu tine pt ca nici pe forum nu ai mai aparut. Ce nume ii veti pune baietelului?

Anonim spunea...

Să fiți sănătoși și să vă ajute Domnul să vă îndepliniți visele frumoase!

Anca spunea...

Va multumesc ca va ganditi la mine, fetelor! :)
Inca nu stim sigur ce nume ii vom da baietelului, Alina, dar eu as vrea sa-i spunem Matei. dar mai avem timp sa ne gandim.

Anonim spunea...

Buna!Din placerea de a-ti urmari blogul,iti ofer cu mare drag un premiu pe care il gasesti la mine pe blog.