Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

duminică, 14 noiembrie 2010

Ce inseamna pentru mine Craciunul in acest an



Dintotdeauna mi-a placut Craciunul, sarbatoarea iernii, plina de cadouri si bucurii, cu multa zapada si colinde. Imi amintesc cu melancolie Craciunul copilariei mele...cata bucurie si emotie! Acum totul parca s-a schimbat.
Inainte era Craciunul de la tara, unde traditia era la ea acasa. Acum e Craciunul de la oras, unde totul parca s-a modernizat, un Craciun mai occidental.
Inainte se impodobeau brazi naturali, acum se impodobesc mai mult brazi artificiali.
Inainte era Craciunul plin de zapada, acum de-abia daca mai avem zapada de Craciun.
Inainte toti colindau din seara de Ajun pana in ziua de Craciun, din casa in casa. Acum...de-abia se mai aud colinde ici-colo...si astea cantate de copiii.
In fine...inainte eram copii...acum oameni maturi, in toata firea.
Oricum, pentru mine Craciunul isi pastreaza aceeasi semnificatie, chiar daca parca nimic nu mai e la fel. Si incerc sa fac totul pentru ca sa pastrez in sanul familiei mele viu spiritul acestei Sarbatori.

Cu atat mai mult (ca aici am vrut sa ajung) ... in acest an vreau sa astept Craciunul plina de bucurie! Si asta din doua motive principale:
- unul este ca acest Craciun este primul pe care il petrec la oras si nu in satul meu natal, scumpul loc al copilariei mele, si vreau sa fac totul cat mai asemanator cu Craciunul din anii trecuti.
- iar cel de-al doilea este ca exact in ziua de Craciun bebele ce-l port in pantece va avea 37 de saptamani, iar dupa aceasta data e posibil sa nasc oricand, avand in vedere cat este de dezvoltat copilul. Intr-un cuvant, trebuie sa trec cu bine peste aceasta zi, iar copilul meu va fi nascut la termen, fara sa fie vreo problema.
Astfel, aceasta perioada de post, de asteptare, are dubla semnificatie pentru mine.
Sper sa ne ajute bunul Dumnezeu sa trecem cu bine si in pace si credinta aceasta perioada.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Si mie imi place cel mai mult Craciunul. Am inceput deja sa ascult colinde :))))

Si sa caut cadouri pe net. M-am hotarat ca anul asta sa fac de Craciun daruri mici, originale, ieftine.
Idei care imi surad si cu care voi oferi zambate, garantat:
- sa fac origami si decoratiuni de brad crosetate sau din hartie
- sa daruiesc scrisori personalizate de la Mos Craciun sau un certificat de buna purtare :))))
Ideea am gasit-o aici: MySantaLetter.org
chiar cred ca ai putea sa te inscrii in concurs cu articolul tau :)

Eu va urez tuturor de pe acum SARBATORI FERICITE!!!

Simona