Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

duminică, 21 noiembrie 2010

Si tu poti fi Supernanny


Chiar daca a aparut in 2007, eu doar de aproximativ o luna am auzit despre cartea "Si tu poti fi Supernanny. Cum sa-ti cresti bine copilul", scrisa de Irina Petrea, celebra Supernnay.
Este o carte deosebita, pe care din momentul in care am rasfoit-o, am stiut ca vreau sa o citesc. Iar in momentul in care am inceput sa o citesc, nu m-am putut opri. Ba mai mult, s-a apucat sa o citeasca si sotul meu. :P
O recomand tuturor persoanelor, indiferent daca au sau nu copii, indiferent daca sunt sau nu casatoriti si chiar indiferent de varsta.
Merita!

Un comentariu:

Simona spunea...

Iti recomand mai degraba, cu cladura:
Aletha Solter - Bebelusul meu intelege tot
Thomas Gordon - Manualul praintilor eficace
Jean Liedloff - The continuum concept