Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

marți, 26 martie 2013

Un moment din viata

Am promis de ceva vreme ca am sa revin cu o postare despre sanatatea din familia mea...dar m-am razgandit. pentru ca as vrea sa uit...a fost prea urat ca sa mai vreau sa-mi mai amintesc. Important e ca a trecut si ca acum copiii sunt bine...ca despre ei era vorba.
Va multumesc celor care v-ati gandit la mine!
Le multumesc Irinei si Elenei pentru provocarile lor! Din pacate am amanat prea mult iar acum nu mai am timpul si dispozitia necesara sa raspund. Va rog sa ma iertati!
Si pentru ca asa mi-am propus eu, sa fac cateva schimbari in viata mea, pentru ceva vreme n-o sa mai scriu pe blog. Nu renunt la el, doar ca am nevoie de o pauza ca sa-mi reglez cateva probleme ce au aparut de curand in viata mea.
Va rog sa ma pomeniti si pe mine in rugile voastre!
Dumnezeu sa va pazeasca!