Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

miercuri, 2 noiembrie 2016

Yarn Along





Această idee de a posta în fiecare miercuri ce citim și ce croșetăm/tricotăm a avut-o Ginny.



Am terminat căciula pentru Filip, iar el (dar și frații lui) e foarte încântat de ea. Îmi propusesem să încep niște șosete, dar mi-am dat seama că nu am nici un fular negru...așa că mi-am luat fir și m-am pus pe treabă. Ar trebui să meargă repede dar ziua nu prea reușesc să croșetez, iar noaptea nu văd. Dar perseverez!
Totodată mi-am dat seama că nu am nici căciulă... Azi mi-am luat fir (mohair) cu care intenționez să-mi croșetez o bască. Aici chiar că va merge încet. Firul e subțirel.
De citit îmi doresc foarte mult să reușesc să termin o carte...dar nu s-a mai întâmplat asta de multa vreme. Ce mai apuc uneori să mai citesc sunt rugăciuni și câteva rânduri din Biblie. Să-mi fie rușine! Știu!
...........................

Sper ca în zilele care urmează să reușesc să scriu câte ceva despre săptămâna trecută...a fost ziua de naștere a lui Bogdan apoi a lui Filip. Plus despre progresele mezinului și vocabularul lui.

Spor în toate să aveți!

2 comentarii:

anca spunea...

Caciulita este suuuper faina:). Nu cred ca nu mai citesti carti, sigur citesti o multime de carti pentru copii:)

Anca spunea...

Din pacate nici carti pentru copii nu citesc. Mai mult Bogdan le citeste... Sau se uita ei in carti si inventeaza povesti cu imaginile pe care le vad acolo. Dar mi-ar placea tare mult sa am timp sa le mai citesc...musai trebuie sa imi fac timp.