Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

luni, 9 ianuarie 2017

Bad mom

Activitate post sărbători... filme, pop-corn, tort...muuuuuult tort, înghețată, sucuri și alune picante, iar copiii la tv. Relax total. Ce film am văzut? 
BAD MOMS!!!!
Parcă e făcut pentru mine!!! :D
Mă simt perfect!
Cum a fost filmul? Păăăi! Am fost o „bad mom”. Filip a mâncat cât tort a vrut! Iar când a vrut apă a fost nevoie să-mi pună EL filmul pe pauză ca să-l aud!!! Hei! L-am auzit într-un final! :P

19 comentarii:

Jurnal cu flori spunea...

:)))) La mulți ani!!!!!!

Anca spunea...

La multi ani! :)

Laura spunea...

L-am vazut, mi-a placut!

Anca spunea...

Da! Si mie!

Loredana spunea...

Un an bun, draga mea!
Sunt convinsa ca esti o mama minunata, indiferent cat tort mancat sa nu Filip ! :)

Irina spunea...

Eu cred ca esti a good mom, una devotata familiei :). La multi ani!

Anca spunea...

La multi ani si voua, fetelor! Multumesc pentru aprecieri, dar eu nu sunt convinsa ca sunt chiar asa de minunata. Imbratisari!

RamonaM spunea...

Mai patesc si eu cateodata : Hei, mami!!!!...ups, se mai intampla...facem si noi ce putem...rabdare good mom!

Anca spunea...

Da. Se mai intampla. E bine ca nimic grav...
Rabdare si tie mamica!

Corina spunea...

Nu ati mai scris de mult. Sper că sunteți bine toti.
Hristos a înviat!

Anca spunea...

Adevărat a înviat, Corina! Suntem bine, mulțumesc!Doar că suntem foarte foarte ocupați...eu am început serviciul și e mai greu cu toate. Iar timpul liber e aproape inexistent. Așa că mai rar intru pe blog.
Sărbători luminoase vă doresc!

Laura spunea...

Ce mai faci? Cum mai esti?

Amedeya spunea...

Mi-e dor sa te citesc!! Te rog sa ne scrii iar! :) Imbratisari calde!

Anca spunea...

Sunt bine. Voi scrie curand! De indata ce voi avea instalat net-ul. Deocamdata doar pe tel...si merge f greu. Dar voi scrie...sunt multe de zis.
Imbratisari! :*

Adelina spunea...

Te așteptăm! :)

Laura spunea...

Esti ok?!

Loredana spunea...

Sper ca esti bine! Te pup!

Anca spunea...

Multumesc de recomandare, m-am uitat si eu ieri la Bad moms.

Anonim spunea...

E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
*Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
*Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
*Dacă doriți să tratați infertilitatea.
*Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
*Dacă vrei o vrajă de promovare.