Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

joi, 15 februarie 2018

All new

Scriam undeva in urma cu aproximativ un an despre schimbarile ce urmeaza sa se produca in viata mea si a familiei. Si multe s-au intamplat si schimbat de atunci. 
Foarte pe scurt, de atunci, sotul meu a devenit preot, ne-am mutat intr-un sat mirific, undeva aproape de Sighisoara, copiii cei mici au inceput gradinita in noul sat, Matei a inceput scoala, eu am un nou loc de munca...deci toate sunt noi. Inainte de Craciun cu 2 zile am reusit sa ne mutam in casa parohiala (care fusese pana atunci in renovare), iar acum putem spune cu adevarat ca "Suntem acasa!". Nu a fost o perioada usoara, dar a fost frumoasa, iar acum e din ce in ce mai bine.
Deci, suntem bine!
Promit ca revin cu poze si alte informatii. Pana atunci,o poza de aici.


13 comentarii:

Andreea spunea...

Ce frumos, sunteti preoteasa! Sa va ajute Dumnezeu!

RamonaM spunea...

Doamne ajuta...si mult succes in zona...noi suntem din Sighisoara...poate ne vom intalni vreodata.

Laura spunea...

:)

Grădinița PP8 Iași spunea...

Ce minunaaaaat!

Carmen spunea...

Va doresc o viata frumoasa si linistita!

anca spunea...

Ce binecuvantare!Minunat, minunat,minunat!

Anca spunea...

Mi-ar face placere!

Anca spunea...

Multumesc!

Anca spunea...

Da! Asa este!

Adelina spunea...

Ce fain! Mă bucur că ai revenit și că e totul bine! :)

Anca spunea...

Da! Suntem bine, Adelina! :)

Florin Linux spunea...

Doamne ajută! Mi-a plăcut postarea cu arca lui Noe. Vă recomand totuși wordpress.

Anonim spunea...

E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
*Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
*Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
*Dacă doriți să tratați infertilitatea.
*Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
*Dacă vrei o vrajă de promovare.