Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

luni, 16 noiembrie 2009

A inceput Postul Nasterii Domnului


De ieri, 15 noiembrie 2009, am intrat in Postul Nasterii Domnului sau Postul Craciunului. Sper sa fie bine... Starea mea sufleteasca nu e cea mai buna...dimpotriva...sunt chiar foarte bulversata de tot ce mi se intampla. Ma rog lui Dumnezeu sa-mi ajute si sa ma lumineze, sa fac cele bine-placute Lui. Ma rog sa-mi dea putere sa trec CU BINE peste toate si sa ma pot bucura de Sfintele Sarbatori ce ne sunt inainte. Mi-e dor de bucuria ce o simteam in fiecare an inainte de Craciun.


Despre post...sper sa-mi primeasca Mantuitorul postul asa cum reusesc sa-l tin...si sper sa pot face mai multe lucruri bine-placute Lui. Sa-i fac voia.


Post cu folos tuturor!

Niciun comentariu: