Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

joi, 8 octombrie 2009

Despre mine



Sunt femeie...
Si am terminat o facultate "buna"...
Si imi doream sa ajung o doamna de succes...
Numai ca viata mea s-a schimbat brusc la un moment dat, Slava lui Dumnezeu pentru asta!
Acum sunt casatorita cu un om minunat, pe care il iubesc nespus de mult! Si ne dorim copii... copii de la Domnul. Dar inca nu a fost sa fie! Va fi, daca va vrea Dumnezeu sa ne dea!


Si nu-mi mai trebuie cariera stralucita! Vreau familie crestina! Mantuirea sufletelor! Al meu suflet si al tuturor! Doamne ajuta si nu ne lasa! Si ne iarta! Si ne mantuieste sufletele!

2 comentarii:

Anonim spunea...

frumos ...si eu am alergat dupa cariera ,sotul meu dupa bani ,acum nu avem nimic din ceea ce vanam...ne avem pe noi doi ,la inceput de drum ,cu speranta in suflet ca Doamne ne va da sufletelul mult dorit ...te pup!

Mariana spunea...

Uite, am ajuns si eu pe blog-ul tau si imi place ce citesc, imi place acest "Despre mine", e minunat ca ai reusit sa aranjezi lucrurile in ordinea lor fireasca. E un fel de a trai ceea ce Duhul ne sopteste : "cautati mai intai Imparatia lui Dumnezeu si toate celelalte se vor adauga voua"...
Dumnezeu sa iti plineasca tot gandul bun!