Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

sâmbătă, 31 octombrie 2009

Imi amintesc cu drag...(prima zi)

Luna mea de miere...Care a fost defapt o saptamana.
Dupa cununie, luni dimineata la 5 aveam tren spre Brasov.
De-abia mai puteam tine ochii deschisi. Dar am avut cafeaua ca ajutor.



Ajungand in Brasov, l-am sunat pe cel care avea sa ne gazduiasca...(aici e o adevarata dovada ca Dumnezeu ne ajuta mereu atunci cand avem nevoie. Si anume: venise odata, inainte de cununie, la firma unde lucrez administratorul unei alte companii cu care colaboram - domnul Dan Raducanu. Din vorba in vorba, ajunsesem la discutia ca are un apartament in Brasov si daca vreodata oricare din colegii mei, inclusiv eu, avem nevoie de o gazduire in Brasov, apartamentul ne sta la dispozitie. In acel timp nu ne hotaraseram exact ce vom face sau unde vom merge dupa cununie. Si auzindu-l pe acest domn minunat, m-am gandit la ocazia care tocmai mi se pusese pe tava. Am vorbit cu el, mi-a spus din start ca nu e nici un fel de problema cu gazduirea, ca putem sta cat vrem. Si uite asa...in "saptamana" de miere am plecat la Brasov!)
Ajunsi la apartament, care era intr-o vila, am ramas placut surprinsi de frumusetea locului. Minunat!
Imediat ce ne-am instalat, am plecat prin oras...era aprilie, luna lalelelor! Nu am vazut niciodata un oras asa frumos impodobit cu lalele. Unde era putin loc liber, erau plantate lalele. Era absolut minunat!



Ne-am plimbat toata ziua prin oras (cu harta orasului in mana - niciunul din noi nu mai fusesem vreodata prin Brasov)...un oras foarte frumos si curat! M-a impresionat!

Ajutati de oameni minunati, am ajuns si in Poiana Brasov. Foarte frumos...vremea a tinut cu noi. Era frumos si caldicel, chiar daca pe varfurile muntilor era zapada.
Ne-am plimbat cateva ore prin Poiana...cateva poze:


Biserica din Poiana

to be continued...

Niciun comentariu: