Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

vineri, 30 octombrie 2009

Nepoteii mei

Am doi nepotei...deocamdata. Sunt copii fratelui meu drag!

Dragos-Ioan - 4 ani



Iasmina-Maria - 1 an jumate
Si spun o gramada de perle...si ca sa nu le uit, m-am gandit sa le postez aici, ca peste ani sa mi le amintesc cu drag.
Iasmina:
Aaaa = Anca
Thaa = apa
Dada = Dragos
Nina = Iasmina
Daaac = Cotcodac
Ooom = Ou
Miiaaa = Miau
Odata...imi povesteste cumnata ca, dimineata pe la 10, vine fetita la ea, intinde mainile sa o ia in brate si spune :"Mami...nani!" Isi pune capul pe bratul cumnatei si doarme...instant! Ca si cafeaua! :))
Cat de dragalasa e ea cand merg la ei si imi spune: "Aaaa! Bobo?" Si-mi arata geanta... :)) Si se mai intampla sa merg cu mana goala, iar ea isi ia haina si imi spune: "Aaaa! Baaa!", aratand catre buzunar. Si apoi "Bobo!" aratand cu degetelul ei micut catre usa. :))
Tradus, toata treaba asta inseamna: "Anca, daca nu mi-ai adus nimic, ia bani in buzunar si hai sa mergem sa luam bobo!"
Of of! Ce scumpi sunt ei...copii!

Niciun comentariu: