Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

marți, 13 octombrie 2009

Din icoanele mele

M-am gandit ca ar fi bine sa pun pe blog si cateva din icoanele mele dragi, atat de aproape de sufletul meu.





Icoana Maicii Domnului de la Manastirea Nicula (jud. Cluj) - Am cumparat-o in 25 martie 2006, cand s-a infiintat Mitropolia la Cluj. Mi-e tare draga! Si facatoare de minuni!











Icoana Maicii Domnului - Dulcea Sarutare - Am primit-o cu ocazia absolvirii factultatii. E la loc de cinste in inima mea!






Icoana Maicii Domnului - Am primit-o de la un bun prieten care si-a dorit ca eu sa am aceasta icoana ca protectoare.










Sfintii Trei Ierarhi Vasilie cel Mare, Grigorie Cuvantatorul de Dumnezeu si Ioan Gura de Aur - Ocrotitorii casei.





Revin cu altele, pe parcurs!

Niciun comentariu: