Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Frate frate

O melodie care ma duce mereu cu gandul la scumpul meu frate...si imi dau lacrimi de dor...


Sandel
Frunzulita trei migdale
M-a apucat dorul cel mare
Dor de mama,dor de tata
Dor de sora mea cea draga

Drumul vietii ne desparte
Fiecare in alta parte
Dar cat de departe am fi
Noi la fel ne vom iubi

Andra
Am in suflet un dor greu
Dorul de fratele meu
De copilaria noastra
Si de casa parinteasca

Drumul vietii ne desparte
Fiecare in alta parte
Dar cat de departe am fi
Noi la fel ne vom iubi

Sandel
Plag si imi aduc aminte
Cum era viata inainte
Erai mica eram mic
N-avem grija de nimic

Drumul vietii ne desparte
Fiecare in alta parte
Dar cat de departe am fi
Noi la fel ne vom iubi

Andra
Niciodata nu credeam
Sa te vad atat de rar
Intr-un an de vreo trei ori
Si atunci de sarbatori

Drumul vietii ne desparte
Fiecare in alta parte
Dar cat de departe am fi
Noi la fel ne vom iubi

Andra & Sandel
Drumul vietii ne desparte
Fiecare in alta parte
Dar cat de departe am fi
Noi la fel ne vom iubï

Niciun comentariu: