Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

luni, 4 aprilie 2016

Postul Mare - Săptămâna a treia


În săptămâna care a trecut, cea de-a treia din acest post, lucrurile au fost puțin mai așezate comparativ cu primele două. Pot spune că a fost o săptămână bună.
Citirea psalmilor îmi liniștește sufletul, mă întărește și mă ajută. 
„Mai bun este puținul celui drept, decât bogăția multă a păcătoșilor.” Ps. 36,16
„Ferește-te de rău și fă binele și vei trăi în veacul veacului.”  Ps. 36,27
De fiecare dată când citesc Acatistul Mântuitorului simt o trăire și o bucurie pe care nu o pot explica. E un dialog direct cu Dumnezeu. Minunat!
 Iisuse, izvorul înțelepciunii, adapă-mă pe mine cel însetat;
Iisuse, veștmântul cel de veselie, îmbracă-mă pe mine cel întinat; 
Iisuse, acoperământul cel de bucurie, acoperă-mă pe mine nevrednicul;
Iisuse, dătătorul celor ce cer, dă-mi să plâng pentru păcatele mele;
Iisuse, Cel ce afli pe cei ce Te caută, află și sufletul meu;
Iisuse, deshizătorul celor ce bat, deschide inima mea cea ticăloasă;
Iisuse, răscumpărătorul păcătoșilor, curățește fărădelegile mele; 
Iisuse, Fiul lui Dumnezeu, miluiește-mă!”
Așa cum spuneam, săptămâna trecuta am vizitat o mănăstire la care nu am mai fost până acum. Este vorba de Mănăstirea Sădinca. Mănăstirea se situează în județul Sibiu, localitatea Sădinca, nu foarte departe de unde stăm noi. Doar că niciodată nu am reușit să merg acolo. Până acum. 
Mănăstirea este una relativ nouă, iar starețul a fost ucenic al Părintelui Arsenie Boca. Noi am ajuns acolo în jurul orei 16, chiar înainte de începerea Vecerniei. Am participat la slujbă, iar Luca a făcut pentru prima dată într-o biserică, mătănii. Era un moț de copil care se închina în același timp cu preotul și cei prezenți la slujbă, iar inima mea aproape că nu mai încăpea în piept de bucurie când mă uitam la el. Asta mi-a confirmat încă o dată că propriul exemplu e mai important decât o mie de cuvinte.
Locul este de vis...vă las pe voi să judecați dacă greșesc sau nu...



















Pentru activitățile pe care vreau să le fac cu copiii am pregătit niște planșe de colorat și reviste, dar nu am reușit să stăm în casă prea mult ca să colorăm, deoarece vremea este mult prea frumoasă ca să nu profităm de ea. Dar am reușit să le citesc seara din Biblia repovestită copiilor despre Iisus și Lazăr. Vreau ca pâna la Paști să parcurg toate evenimentele, începând cu sâmbăta lui Lazăr, continuând cu Patimile și până la Înviere.



Tot în săptămâna care a trecut am reușit să ajungem și la duhovnic. 
Încă de prima dată când am fost la biserica unde slujește părintele nostru duhovnic, am simțit că sunt într-un loc care nu aparține Pământului. Era și este o parte de Rai. De fiecare dată când merg acolo mă simt mai aproape de Dumnezeu, iar Părintele este deosebit. Nu îmi găsesc cuvintele să explic foarte bine acel loc. Oricum, bucuria este infinită.

Concuzionând, vreau să spun doar atăt:
„Slavă Ţie, pentru oamenii pe care pronia Ta mi i-a adus în cale”  (Acatistul de mulțumire)

Niciun comentariu: