Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

duminică, 24 aprilie 2016

Sunt și eu om...

...și am momente de slăbiciune, momente în care mă simt singură, neînțeleasă, marginalizată, atacată, un eșec al vieții. Am și eu momente în care cad și nu mă mai pot ridica, momente în care nimic la ce mă gandesc nu mă poate ajuta...să mă ridic, să merg mai departe. Momente în care renunț...
Sunt o lașă, o lașă care renunță la tot chiar dacă am milioane de motive să mă ridic și să continui...dar n-o fac...
Și rămân în starea asta până când o mână mă ia și mă ridică de jos cu forța. Mă ridică și mă ajută să merg mai departe. O mână și un zâmbet pe care nu-l merit...
Sunt om...
Îți mulțumesc ție...OM cu suflet bun!

2 comentarii:

Laura spunea...

Frumos!

Anca spunea...

Da! E bine ca exista cineva care e mereu langa mine si care ma ridica.