Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

joi, 10 martie 2016

Ca de obicei...

Din pacate, cam la fiecare eveniment din viata mea, care ar trebui sa fie frumos, important, plin de zambete si fericire, trebuie...e absolut musai...sa fie ceva care sa strice total momentul.
As fi vrut sa scriu despre ziua mea, care a fost zilele astea, de cate flori si zambete am primit, despre ziua de 8 nartie si cum a fost ea...toate frumoase...dar umbrite de momente care ma fac sa nu-mi mai doresc sa existe ziua mea de nastere, sa nu mai existe 8 martie, sa nu mai aniversez NIMIC!!! Asa poate ca n-o sa mai fie nimic care sa strice momentele frumoase, n-o sa mai vorbesc despre tristete, lacrimi si dureri.
Poate ca ar trebui sa nu-mi mai doresc absolut nimic...dar nimic...asa poate ca viata ma va surprinde frumos.
Nu mai vreau nimic...doar sa fim toti sanatosi!
Sufletul meu plange...urla...dar sunt sigura ca Dumnezeu ma va intari si ma va ajuta sa trec si peste asta.
Va doresc o primavara mai frumoasa decat a mea!

15 comentarii:

Laura spunea...

Daaa, cunosc sentimentul. Si se mai intampla si altora, nu doar tie! :( Sotul meu are o vorba - Cand e distractie, trebuie sa te distrezi. Cand e de plans, trebuie sa plangi. Nu amesteca momentele!

Anca spunea...

Da! Dar cand la fiecare moment care ar trebui sa te binedispuna apare cate o situatie care te pune la pamant, ajungi sa iti doresti sa nu mai fie nici un moment aniversar...

anca spunea...

Draga mea la multi ani! Ziua ta poate fi si astazi, sau poti sa-ti scoti "parleala" intr-un week-end care sa fie week-endul tau:). Nu lasa amaraciunile sa umbreasca zile frumaose (sunt si drame, pe care nu le putem controla), dar chiar si atunci cand viata nu prea ne ofera zile de sarbatoare, putem sa-i furam cateva clipe. Te imbratisez:*

Anca spunea...

Multumesc pentru ganduri, Anca!

Corina spunea...

Dumnezeu sa va poarte de grija în tot locul si în tot timpul!

Laura spunea...

Mda...se mai intampla! O sa fie bine!

Anca spunea...

Multumesc, Corina!

Anca spunea...

Va fi, Laura! Lucrurile incep sa intre iar pe fagasul lor normal.

Loredana spunea...

La multi si fericiti ani!
Sa fii sanatoasa iti doresc, sa te bucuri de toti baietii familiei si de toti cei dragi sufletului tau!

Anca spunea...

Multumesc mult, Loredana!

anca spunea...

Draga Anca care e adresa ta de mail? Scrie-mi te rog un mail la anca.ivan99@yahoo.com. multumesc

Adelina spunea...

Anca, la mulți ani! Te îmbrățișez!

Anca spunea...

Multumesc mult, Adelina! Esti o scumpa!

Anca spunea...

Ti-am scris pe mail.
O zi frumoasa!

Anonim spunea...

E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
*Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
*Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
*Dacă doriți să tratați infertilitatea.
*Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
*Dacă vrei o vrajă de promovare.