Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

joi, 24 martie 2016

Jurnalul unei femei simple - 7/2016

Taniusa ne gazduieste jurnalele.
Pentru azi ...
Marți, 24 Martie 2016, ora 8:32

Afară... 
E ceață, foarte rece (2-3 grade), aseară a nins ca-n povești. Bine că a plouat înainte de a ninge, că altfel se depunea zapada peste tot. Oricum dealurile sunt albe...

Zilele trecute...
Au fost destul de urâte...ploi, vânt destul de puternic, temperaturi scăzute...parcă e toamnă târzie...
Sper să-și revină vremea asta...vreau să scot copiii mai mult afară.
În rest, vizite peste vizite ...la medic! Copiii sunt bolnavi. Sper să se rezolve fără internare.

Mă gândesc...
La zilele însorite care sper sa vină cât mai repede! Intenționez să merg cu băieții să culegem flori de câmp și salată sălbatică.

Sunt recunoscătoare...
Pentru aparatele de aerosol. Mare invenție! Mă ajută mereu când sunt bolnavi copiii. Aparatul nostru de aerosol e una din investițiile bune făcute de noi. 

În bucătărie ...
Deocamdată cafea și biscuiți digestivi.


Pentru mai târziu intenționez să fac paste cu varză.

În casă...
Copiii care se trezesc unul câte unul. Urmează să la fac tratamentul, în funcție de schema fiecăruia. Trăiesc zilele astea înconjurată de siropuri, comprese și terapii cu aerosoli.

Meșteresc...
Am terminat de croșetat bereta pentru Iasmina, dar mai am floricelele pentru decor. Sper ca azi să termin.

Citesc...
Mica Biblie și Psaltirea.

Sper...
Să-și revină copiii cât mai repede. E trecut de o lună de când sunt bolnavi. Când unul, când altul. Acum sunt toți...

Am învățat...
Să croșetez coloane.

Ascult...

Joacă de copii plini de energie.
Un lucru preferat...
 

Biscuiții cu cereale și fructe. Hmmm...un deliciu!

Un citat...
Cu o floare nu se face primăvară.

O poză...  

Să aveți zile cu pace!

7 comentarii:

Laura spunea...

Mi-am cumparat si eu aparat cu aerosoli, dar nu stiu cand sa-l folosesc. Am nevoie de sfatul medicului sau cand mi se pare ca aud un huruit in piept?!

Laura spunea...

Copilasii sunt raciti?

Anca spunea...

Da, ar fi indicat sfatul medicului, cel putin pana te obisnuiesti si stii ce medicamente sa folosesti pt fiecare afectiune.

Anca spunea...

Da, copilasii sunt bolnavi...bronsita, bronsiolita...de genul asta...

Anonim spunea...

Sa nu te ingrijorezi - daca sunt mai bolnaviori cand sunt mici, cand vor mai creste vor deveni foarte rezistenti!
Maria

Anca spunea...

Sunt convinsa,Maria!
Multumesc de incurajare!

Anonim spunea...

E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
*Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
*Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
*Dacă doriți să tratați infertilitatea.
*Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
*Dacă vrei o vrajă de promovare.