Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

duminică, 27 martie 2016

Replici...

Aud destul de des în jurul meu:
„X trăiește la un nivel social mult mai înalt decât tine...are un singur copil!”
„Y s-a realizat frumos...are o carieră de succes și trei mașini! Tu nu...păcat că ai făcut atâta școală... Ca să faci copii nu era nevoie să faci facultate...”
„Z a fost în concediu dincolo. Tu de doi ani n-ai fost nici la mare...”

Să mă fac înțeleasă...
Da! Am trei copii, chiar dacă am făcut facultate! Și nu am spus niciodată că mă voi opri aici! Dacă Dumnezeu va rândui să mai am și alți copii, voi mai avea! Și nu văd în copiii mei un impediment de a avea o carieră (pe care nu mi-o doresc din tot sufletul...nu este prioritar pentru mine acum!), de a călători și altele. Pentru mine copiii sunt cea mai mare realizare! Ei sunt nivelul meu social, cariera mea, călătoriile mele, mașinile, luxul, aurul, etc., etc.. Niciodată nu am râvnit la ce au alții (poate doar atunci când nu aveam copii și îmi doream și eu! Atât!). Eu mă vad și mă simt foarte bogată. Soțul și copiii îmi sunt bogăția! Și credința în Dumnezeu! Ce-mi pot dori mai mult? Sănătate poate! Foarte bine că alții au ce eu nu am! Nici nu-mi doresc! E treaba fiecăruia! Da! Poate ca nu am mașini luxoase și lux în casă și n-am fost niciodată ieșită din țară. Dar am un soț și trei copii! Și ne iubim nespus! Și asta văd eu mai presus de toate!
Nu pot și nu vreau să înțeleg cum pot alte persoane vedea copiii un impediment în „a te realiza în viață”. Eu prin copii cred și vreau să mă realizez. Asta cred eu că este cu adevărat o realizare.
Nu judec pe nimeni! Fiecare face cum crede că e mai bine pentru el...dacă vrea sau nu vrea copii e treaba fiecăruia. Dar eu așa văd lucrurile!
Și ce te poate face mai fericit decât să auzi zilnic de cel puțin trei ori...„TE IUBESC, MAMI!” ???

Zile cu fericire vă doresc!

Psalmul 126
1.De n-ar zidi Domnul casa, în zadar s-ar osteni cei ce o zidesc; de n-ar păzi Domnul cetatea, în zadar ar priveghea cel ce o păzeşte.
2.în zadar vă sculaţi dis-de-dimineaţă, în zadar vă culcaţi târziu, voi care mâncaţi pâinea durerii, dacă nu v-ar da Domnul somn, iubiţi ai Săi.
3.Iată, fiii sunt moştenirea Domnului, răsplata rodului pântecelui.
4.Precum sunt săgeţile în mâna celui viteaz, aşa sunt copiii părinţilor tineri.
5.Fericit este omul care-şi va umple casa de copii; nu se va ruşina când va grăi cu vrăjmaşii săi în poartă.

14 comentarii:

Ana spunea...

ce frumos ai scris! sa nu te necajeasca nimicmunii dau din gura doar de invidie tu esti cea mai bogata si mai plimbata sunt total de acord cu tine! pup

Anca spunea...

Multumesc de incurajare! :) pup si eu

Loredana spunea...

Iubita, uita ce zic altii. fa-te ca nu auzi! E mai bine asa! Gura lumii te critica, daca are a te critica, si daca ai doi si daca ai unul si tot asa. Nu pune la inima!

Anca spunea...

Asa e, Loredana. Dar uneori mai ajunge rabdarea mea la limita maxima. Si ma enervez ca altii nu ma pot lasa in pace... Apoi imi trece si o iau de la capat. :)
La inima nu pun! Cum ziceam...eu sunt cea bogata. Fiecare culege ce seamana.
Imbratisari!

anca spunea...

Fiecare investeste in ce este important pentru el:). Nu exista o viata mai buna ca alta, fiecare are drumul lui:). Si apoi este un timp pentru toate, timp si disponibilitate de bucurie sa fie:)indiferent ce avem. Imbrtisari:*

Anca spunea...

Exact asa zic si eu!
Ca in reclama de la Vodafone:
"Succesul inseamna sa reusesti in ce e important pentru tine."
Imbratisari!

Laura spunea...

Anca, nu trebuie sa dai nimanui nici o explicatie. Nu datorezi asta NIMANUI! Toata lumea e desteapta si inteleapta cand e vorba de viata altora. Nici un om care a realizat multe, prin munca, prin efort propriu, prin efort sustinut permanent, nu va avea timp si nici disponibilitate sa-i critice pe altii. Nici un om, cu adevarat inteligent si educat...nu se va lauda pe sine si nu se va considera un exemplu pentru altii. Toti cei pe care ii apreciez pentru inteligenta, de pilda, nu se lauda cu asta si nu sufera de complexul superioritatii.

Laura spunea...

Si sa-ti mai zic o chestie...cariera stralucita ori banii nu te saruta de noapte buna!

Anca spunea...

Multumesc pentru gandul bun!
Si ai dreptate! Seara sunt sarutata pe intrecute! Toti trei se intrec la pupacit mamica de noapte buna.
:)

Anonim spunea...

Draga Anca, sa-ti traiasca frumoasa ta familie! Poate acum ti-e greu si poate o sa-ti fie si mai greu, dar sa nu uiti ca ai deja o viata implinita cu adevarat, ceea ce din pacate putini au. Sa nu uiti ca NIMIC in viata asta nu valoreaza cat dragostea, iar copiii multiplica dragostea. Cei care te necajesc nici nu stiu cui "slujesc" - iarta-i! Nicio clipa sa nu te indoiesti ca esti cu adevarat binecuvantata de Dumnezeu! Nu am niciun interes, iti spun din suflet ce-ti spun, ca om care a trecut prin multe si le-a inteles valoarea!
Sanatate si bucurie!
Maria

Anca spunea...

Multumesc, Maria! Incurajarile tale ma intaresc mai tare!
Bucurii de la Domnul!

Ana Maria spunea...

Doamne Ajuta! Esti mult mai implinita decat multa lume! Banii si lucrurile materiale sunt efemere... Copii sunt adevarata valoare, si iti spune o persoana de "Cariera" ! ;)

Anca spunea...

Asa este! Multumesc pentru gandurile bune! :)

Anonim spunea...

E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
*Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
*Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
*Dacă doriți să tratați infertilitatea.
*Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
*Dacă vrei o vrajă de promovare.