Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

marți, 1 martie 2016

Jurnalul unei femei simple - 6/2016

Taniusa ne gazduieste jurnalele.
Pentru azi ...
Marți, 1 Martie 2016.

Afară... 
E foarte cald pentru această perioadă...18 grade la umbră. Adie un vânticel cald de primăvară. O zi minunată!

Zilele trecute...
Au fost cu mult soare, chiar dacă uneori a mai plouat. Ploaia e foarte bună în perioada asta a anului.
În rest am fost foarte ocupată. E de la sine înțeles: dacă e soare și frumos stăm mai mult pe afară, deci mai puțin timp pentru stat pe net...asta explică într-o anumită măsură de ce nu am mai postat de vreo 2 săptămâni. :D În plus, în week-end am avut o zi de naștere ( la nepoțică), plus musafiri.
Zile frumoase!

Mă gândesc...
La sfârșitul de săptămână. Vrem să mergem la Cluj pentru 3 zile...sper să fie timp frumos ca să se poată juca toți copiii pe afară.

Sunt recunoscătoare...
Pentru primăvara care a început, pentru flori, pentru soare, pentru vântul cald.
Dar mai ales pentru sentimentul de iubire care domnește de o vreme bună prin zonă. E tare plăcut!
Sunt recunoscătoare pentru soțul minunat pe care mi l-a rânduit Dumnezeu. Azi mi-a depășit orice așteptare când mi-a dăruit „un mărțișor” mai neconvențional. Nu mă așteptam la așa ceva din partea lui. El e genul lucrurilor cât mai simple cu putință. De-asta acum m-a uimit cu darul lui.
E din ceramică și se poate agăța la vedere. Minunat!

În bucătărie ...
O ciorbă de găină cu mult zarzavat, clătite americane și cafea. :)

În casă...
E liniște (dorm copiii), ordine (chiar dacă mai sunt haine aruncate pe ici pe colo...) și plăcut.

Meșteresc...
Am terminat de croșetat căciula pentru Filip...o poartă cu plăcere iar eu sunt mulțumită cum a ieșit.
Zilele trecute am croșetat mărțișoare...ce altceva? :P




Citesc...
Mica Biblie - nu e o carte pe care s-o citești ca pe o poveste...cere timp.

Sper...
Să nu ningă zilele astea...e prea frumoasă primăvara...e anotimpul meu!

Am învățat...
Că relaxarea face bine sufletului. 

Ascult...
Un lucru preferat... 
Florile primăverii...avem în curte câteva.

Un citat...


O poză/mai multe...  





4 comentarii:

Laura spunea...

Ce martisor original!

Anca spunea...

Da! Mersi!

Corina spunea...

Foarte frumos aici la tine.
Te citesc cu drag.
O primăvară cu multe bucurii!

Anca spunea...

Multumesc pentru compliment, Corina!
O primavara frumoasa si tie!