Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

miercuri, 2 decembrie 2009

Ajutor!


Nu mai sunt eu...viata mea s-a schimbat foarte mult in ultima vreme...nu ma mai recunosc uneori. Sunt atatea lucruri frumoase in jurul meu...dar eu nu ma mai pot bucura de ele...sau poate nu mai stiu sa ma bucur...sunt atatia omeni minunati care imi sunt aproape...dar nu le pot zambi...decat fortat...se petrec atatea evenimente frumoase...dar nu ma mai impresioneaza nimic.
Plang prea des...si simt cum ma scufund incet in ... nici nu stiu...
Uit prea repede...visez la ... nimic important...
Mi-e dor sa rad...nu sa ranjesc...
Si parca nimeni nu ma mai intelege...nimeni parca nu ma mai ajuta...sau poate ca nu mai vad eu asta...nu mai stiu ce sunt ... sau cine sunt ... ce vreau ...
Vreau sa fiu iar fericita...sau poate ca sunt...si nu-mi dau seama...
As vrea sa nu-mi mai pese asa de mult de orice lucrusor...sa nu ma mai stressez pentru orice...dar oare e bine asa?...
Ce cale e cea dreapta? Care e drumul cel mai bun?
Nu mai stiu...

Niciun comentariu: