Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

joi, 10 decembrie 2009

Strigat de ajutor! Haideti sa ajutam!

Va scriu cu disperare in suflet. O persoana practic straina mie pe care am cunoscut-o acum, din povestiri, cu ocazia nenorocirii ei (este prietena unor rude de-ale prieteniei mele) este pe patul de moarte, in spital. Se numeste Mariana, are 30 de ani si este din Braila. In urma cu 10 zile i-au aparut niste bubite, medicii de acolo nu au tratat problema cu seriozitate. Totul s-a agravat, 100% din suprafata pielii s-a acoperit cu basici cu puroi si parintii ei au luat-o practic cu forta din spital (nu se facea nimic) si au adus-o la bucuresti in urma cu cateva zile. Se afla internata la spital, se pare ca acele basici se afla si pe organele interne. A suferit doua stopuri cardiace iar acum este mentinuta in viata de catre aparate.

A fost vazuta de niste doctori competenti care au spus ca are o forma extrem de rara de dermatita (au mai avut doua cazuri in ultimi 15 ani – ambele soldate cu decesul bolnavilor). Acestia ii administreaza in prezent un tratament foarte scump, dar se pare ca nu au reusit decat sa o stabilizeze, mai bine nu ii este sub nici o forma. Afland acestea am citit cu ardoare Acatistul Maicii domnului Pantanassa si Acatistul Maicii Domnului Grabnica Ajutatoare. M-am rugat si cu propriile cuvinte impreuna cu familia mea pentru Mariana. Am aplelat la bio energo-terapeuta Ana Maria Iliescu dar nu vom afla daca poate/vrea sa se implice pana maine (10 dec 09) la ora 10.

Rudele Marianei au apelat la alta bio energo terapeuta al carei raspuns se lasa deasemenea asteptat. Rudele au fost si la manastirea Cernica pentru a contacta un parinte dar nu stiu detalii, am inteles ca vor reveni maine pentru a-i cere ajutorul respectivului duhovnic.

Doctorii nu i idau prea multe sanse asa ca VA ROG SA NE AJUTATI CUM PUTETI ! Sfaturi / recomandari de persoane , orice. Ideea e ca Mariana se afla acum in stare critica (e inconstienta) si am avea nevoie de idei pentru a o scoate nu neaparat de tratamente ulterioare ajutatoare.

Va multumesc din suflet!

Haideţi să ne rugăm toţi pentru Mariana, fiecare aşa cum poate în mintea lui! sunt sigur că va găsi Dumnezeu o cale s-o ajute.

(Preluat de aici)

Niciun comentariu: