Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

joi, 10 decembrie 2009

Ruga... (de Oana)


Rămâi cu mine…rămâi cu noi…

Lasă-ne crucea Ta, amintirea Ta vie

De-ar fi să mergem în iad,

Lasă-ne să păstrăm în suflet

O clipă când te-am privit

Şi pe loc ne-am smerit.

Rămâi cu mine când sunt orb şi surd

Neputincios, făra nădejde, cu suspine.

Rămâi cu mine când mi-e dor.

Dor de mângâiere, de dragostea Ta…

Râmai aici Bunule, te rog…

Botezându-ne în numele Sfintei Treimi

Nu ne lăsa pe noi, cei ce nădăjduim în Tine,

Ci întăreşte-ne Bunule Mângâietor,

Rămâi cu noi prin Sfinţii Tăi.

Rămâi cu noi împreună cu Maica Preasfântă.

Ce răspuns bun vom da?

Tăcerea inimii şi capul aplecat cu umilinţă

Clipele când ne-am întors la Tine

Şi cu lacrimi te-am strigat

Când ţi-am cântat şi Te-am binecuvântat

Mulţumind pentru Preacuratele Tale daruri.

Rămâi Mântuitorule cu mine, cu noi

Miluieşte-ne şi ne păzeşte ca fii ai Tăi !

(Oana)

(Preluat de aici)

Niciun comentariu: