Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

marți, 15 decembrie 2009

In asteptarea lui Mos Nicolae

Era in seara de 5 decembrie...si Dragos era la noi, asteptandu-l pe Mos Nicolae. I-am explicat ca mosul vine numai in casele curate, unde hainele sunt frumos aranjate in dulap ... jucariile puse la locul lor, si nu aruncate pe jos... Intr-un cuvant, intr-o casa aranjata din toate punctele de vedere. Si pentru ca era sambata, era normal sa fie zi de curatenie in casa. Si pentru ca sa vina mosul mai repede, Dragos ne-a ajutat la curatenie: "unde sa pun cana asta?"..."haina asta nu e perfect impaturata"..."jucariile nu stau bine aici"..."covorul nu e bine intins"...ce mai? ne-a ajutat de-a binelea la curatenie.
Dupa ce totul a fost pus in ordine, au urmat ghetutele...cata emotie!!! Le-am curatat frumos pe toate (ale lui, ale mele si ale parintilor mei)...sau mai bine spus, fiecare si le-a curatat...si le-am asezat frumos in hol...in asteptarea lui Mos Nicolae.
Era aprox ora 18...si merge Dragos la mama: "Buni...mie mi-e somn...hai sa ne culcam sa vina Mosu' mai repede!"
Si...n-a avut Mos Nicolae altceva de facut, decat sa vina mai repede....
A venit tiptil in hol, a umplut ghetutele cu cadouri...si a plecat, trantind zdravan poarta de la curte ... ce ne-am mai speriat!!! Ne-am luat fiecare caciulita si am mers impreuna spre hol (cu emotii de i se auzea inimioara ), sa vedem ce s-a intamplat...Oare o fi fost chiar EL?!
Ajunsi in hol, ne-am dat seama ca a uitat becul aprins (...intentionat...)...dar ce mai conta? Important e ca ... A VENIT!!! Fiecare avea cate un pachetel pus in papuci...iar Dragos ditamai plasa plina cu cadouri..."dar si cu jordita in el". A fost putin dezamagit ca are si jordita, dar a uitat repede de ea...si-a pus plasa pe pat in bucatarie si a inceput sa scoata din ea cate ceva..."Uau!!! Exact ce mi-am dorit!!! De unde a stiut?"

Ma bucurasa vad copiii atat de entuziasmati de venirea Mosului...imi amintesc de mine pe cand eram de varsta lor...cata emotie!!!

Niciun comentariu: