Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

vineri, 4 decembrie 2009

Rugaciune (de Stefania Puscalau)

Pacatuiesc contra iubirii Tale,Doamne
Nu numai azi, ci-n orice zi a vietii mele
Copil nu sunt, dar nici marama unei doamne
Nu mi-ar acoperi pacatele prea grele.
Ma rog cu umilinta indurarii Tale
Nevrednic intre-atatia muritori
Tu ma pazesti in asta lume
Trimite-mi dar, de pace facatori!
Tu stii si floarea rasarita intre stanci
Cum stii de mine-n orice clipa a vietii mele
M-ai invatat si sfintele porunci
Sa nu le-ncalc, sa nu am ganduri rele.
Eu sunt nevrednic, pacatos, scarbit...
Si-a mele pacate Te-au rastignit...
Te rog din suflet, Doamne Sfinte,
Ajuta-mi si de-acuma inainte
Ca pasii mei sa-ndrept spre calea mantuirii
Ingerii sa imi deschida poarta fericirii!

Niciun comentariu: