Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

luni, 7 decembrie 2009

Cel mai frumos dar




Tocmai am primit un mail de la iubirea mea...sotul meu. M-a impresionat pana la lacrimi si vreau sa il impartasesc cu voi, cititorii mei (chiar daca sunteti putini). Iti multumesc mult, scumpul meu!




RUGA MEA

Doamne IISUSE, de mlte ori Îţi cerem lcruri fără nici măcar să ne gândim bine la ce cerem. De multe ori uităm să Îţi mulţumim pentru viaţa pe care ne-ai dat-o, pentru ziua pe care o trăim şi încă chiar de multe ori ne plângem cât de grea este viaţa, şi...suntem dispuşi să renunţăm la ea fără nici o părere de rău, doar să ne ştim scăpaţi de toate grijile acestei vieţi şi de toate greutăţile pe care defapt noi ni le facem. Întotdeauna cerem lucruri care nouă ni se par foarte importante, dar defapt ele sunt cele mai nesemnificative lucruri. Da! Recunosc...cer multe lucruri care nu-şi au rostul lor, dar acum Îţi cer să-i dai putere soţiei mele, care acum este viaţa mea, şi nu ştiu ce m-aş face fără ea. Vreau să mă ajuţi să o înţeleg şi să îi fiu mereu alături. O iubesc mult! Am jurat în faţa Ta că îi voi fi alături şi la bine şi la rău. Dă-i putere. Ajută-mă să o fac fericită şi să se simtă iubită de mine şi de Tine. TU eşti iubirea desăvârşită, şi ştiu că nu vrei să-i vezi pe copii Tăi suferind, ci să se bucure de viaţa pe care le-ai dat-o şi să fie fericiţi. Îţi mulţumesc că mi-ai dat un înger minunat care să-mi fie alături, acum el suferă, ajuta-mă să-i fiu şi eu alături. AMIN.

Un comentariu:

Mariana spunea...

Anca draga, esti o binecuvantata! Dumnezeu te iubeste mult...la fel si sotul tau!
Un an nou cu pace si multumire...si chiar daca va fi greu uneori, o sa treceti peste toate atunci cand iubiti si va rugati impreuna.